Kontakt

61-707 Poznań ul. Libelta 27

Nasze social media:

Interim Management

Interim Management

Interim Management to elastyczne i skuteczne rozwiązanie dla firm, które potrzebują doświadczonego menedżera na określony czas lub do realizacji konkretnego projektu. Nasi Interim Managerowie to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy są w stanie szybko zaadaptować się do nowego środowiska, przeprowadzić analizę sytuacji i wdrożyć działania prowadzące do osiągnięcia założonych celów.

Kiedy najlepiej skorzystać z Interim Managementu?

Kryzys w firmie

Potrzebujesz szybkiego wsparcia w zarządzaniu kryzysowym

Strategiczny projekt

Chcesz mieć na pokładzie lidera z niezbędnymi kompetencjami

Optymalizacja procesów

Wprowadzasz usprawnienia w funkcjonowaniu firmy

Zmiany organizacyjne

Chcesz mieć pod kontrolą firmę w czasie restrukturyzacji, fuzji lub przejęcia

Braki kadrowe

Rekrutacja jest za długim procesem, a Ty potrzebujesz pewniaka na określone stanowisko

Dlaczego warto wybrać Interim Managera?

Doświadczenie i wiedza

Interim Managerowie to specjaliści z praktycznym doświadczeniem w różnych branżach. Ich umiejętności pozwalają na szybkie rozwiązywanie problemów i wdrażanie efektywnych strategii

Elastyczność

Możliwość dostosowania zakresu współpracy do aktualnych potrzeb firmy – od kilku tygodni po kilkanaście miesięcy.

Skoncentrowanie na wynikach

Interim Managerzy są wynagradzani za efekty swojej pracy, co motywuje ich do osiągania najlepszych rezultatów.

Szybkość działania

Brak konieczności długotrwałych procesów rekrutacyjnych. Interim Manager może rozpocząć pracę od zaraz.

Przebieg współpracy z Interim Managerem

Rozpoczynamy od szczegółowej analizy sytuacji w Twojej firmie, aby zrozumieć wyzwania i cele.

Na podstawie zebranych informacji dopasowujemy Interim Managera z odpowiednim doświadczeniem i kompetencjami.

Tworzymy precyzyjny plan, określając cele, harmonogram i wskaźniki sukcesu.

Interim Manager wdraża uzgodnione zmiany, monitorując postępy i wprowadzając ewentualne korekty.

Interim Manager w ramach realizacji projektu przekazuje wiedzę, dzieli się doświadczeniem, a projekt kończy raportem podsumowującym.

Korzyści dla Twojej firmy

Szybkie rozwiązanie aktualnych problemów biznesowych

Dostęp do wiedzy i kompetencji na najwyższym poziomie

Minimalizacja ryzyka podczas kluczowych zmian organizacyjnych

Redukcja kosztów związanych z rekrutacją i szkoleniem nowych pracowników

Minimalizacja ryzyka podczas kluczowych zmian organizacyjnych

Xxxxxxxxxx

Co mówią o nas klienci

Ze SMART Project współpracujemy od kilku lat. Zrealizowaliśmy wspólnie kilka projektów, w tym reorganizację układu sklepów dla części portfolio odzieżowego czy przetarg na obsługę logistyczną i transportową dla całego przepływu Pepco. Dzięki zaangażowaniu zespołu SMART Project wszystkie nasze projekty zakończyły się sukcesem. 

Marcin Langowski / Członek Zarządu PEPCO Poland Sp. z o.o.

Działania, które wdrożyliśmy we współpracy ze SMART Project poprawiły produktywność procesu przyjęć o 19%, a procesu kompletacji o 18%. Zaangażowanie oraz profesjonalizm, jakim wykazał się zespół, sprawił, że projekt został zrealizowany sprawnie i terminowo. SMART Project wykazał się wysoką jakością świadczonych usług.

Jolanta Sawińska / Dyrektor Regionu w Raben Logistics Polska Sp. z o.o.

Zwróciliśmy się do SMART Project z prośbą o przeprowadzenie wielowymiarowej analizy sieci dystrybucji. Zaproponowana przez zespół metodyka realizacji audytu w pełni odpowiadała naszym potrzebom i oczekiwaniom. Możemy zarekomendować tę firmę jako wiarygodnego partnera, który dysponuje dużą wiedzą i doświadczeniem z zakresu analizy sieci dystrybucji, logistyki oraz usprawniania procesów.

Katarzyna Słabowska / Dyrektor Departamentu Logistyki w Żabka Polska Sp. z o.o.

SMART Project przeprowadził dla nas projekt opracowania koncepcji magazynu centralnego, którego celem było zaprojektowanie przepływów materiałów w nowym magazynie z uwzględnieniem możliwości infrastrukturalnych, a także przygotowanie rozwiązań pod planowane wdrożenie systemu WMS i automatyzację procesów. Dzięki zaangażowaniu zespołu SMART Project udało nam się osiągnąć wszystkie cele.

Marcin Wnuk / Prokurent w Komputronik S.A.

Przedstawiciele SMART Project (w konsorcjum z Grant Thornton) wykazali się dużą przenikliwością: w bardzo krótkim czasie wychwycili podstawowe zależności planistyczno-decyzyjne, kierunki przepływu informacji i wąskie gardła w procesach logistycznych naszej spółki. Dokonali ciekawej analizy słabych i mocnych stron organizacji. Współpraca ze SMART Project umożliwiła nam osiągnięcie znaczących oszczędności.

Tomasz Tokarczyk / Menedżer Projektu w Grupa Azoty Zakłady Chemiczne “Police” S.A.

W wyniku prac przeprowadzonych przez SMART Project nasza firma uzyskała rzetelną ocenę zachodzących procesów wraz z rekomendacją dalszych działań potwierdzonych wnikliwym materiałem analitycznym. Zespół sprawnie poradził sobie z otrzymanymi zadaniami, m.in. z planowaniem sprzedaży, produkcji i zapotrzebowania materiałowego. SMART Project to wiarygodny partner o dużej wiedzy na temat logistyki.

Dżamil Pruszak / Executive Logistic Manager w Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.

Celem projektu realizowanego we współpracy ze SMART Project była identyfikacja możliwości redukcji kosztów oraz wskazanie usprawnień zmierzających do uzyskania pełnej kontroli i transparentności procesów planowania, realizacji i rozliczeń transportu. Zespół wypełnił w całości zakres projektu oraz zdiagnozował satysfakcjonujący potencjał usprawnień. SMART Project to partner dysponujący dużą wiedzą na temat procesów transportowych. 

Sławomir Baran / Dyrektor ds. finansowych w NOVAGO Sp. z o.o.

Zwróciliśmy się do SMART Project z prośbą o diagnozę procesu magazynowego, analizę przepływu materiałów, ocenę zapotrzebowania na przestrzeń oraz potencjału zwiększenia produktywności, a także o zaplanowanie układu magazynu i docelowego układu centrum dystrybucji wykorzystującego technologię automatyki. Zespół wykazał się wysoką jakością świadczonych usług i dużą wiedzą na temat procesów magazynowych.

Marcin Dopierała / Dyrektor Logistyki i Supply Chains w Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o.

Zaproponowane przez SMART Project usprawnienia wykazały możliwość redukcji zasobów o ok. 25% oraz na 33% redukcję wykorzystanego sprzętu magazynowego. Projekt został zrealizowany w ustalonym terminie. Śmiało możemy polecić  SMART Project jako rzetelnego partnera o dużym doświadczeniu z zakresu optymalizacji procesów logistycznych. 

Grzegorz Pepliński / Dyrektor Logistyki w Geodis Road Network Sp. z o.o. (do niedawna PEKAES Sp. z o.o.)

Projekt zlecony firmie SMART Project polegał na wypracowaniu rozwiązań pozwalających na zwiększenie produktywności procesów w magazynie DHL, który obsługuje sieć salonów EMPIK. Wdrożone rozwiązania pozwoliły na zwiększenie produktywności procesu kompletacji retail o 39%. Zespół wykazał się pełnym zaangażowaniem oraz profesjonalizmem.

Piotr Jarząbek / DC Manager w DHL Exel Supply Chain (Poland) Sp. z o.o.

Zaufaj naszym ekspertom

Wesprzemy Cię w znalezieniu odpowiednich Interim Managerów, którzy pomogą Ci osiągnąć sukces nawet w najtrudniejszych warunkach. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i rozpocząć współpracę!