Kontakt

61-707 Poznań ul. Libelta 27

Nasze social media:

Czy mając znane nazwisko i kontynuując tradycję rodzinną, łatwo jest zbudować dobrze prosperującą firmę? O wyzwaniach związanych z dynamicznym rozwojem brandu i tworzeniu organizacji opartej na wartościach rozmawiamy z Anią Kruk, współzałożycielką i CEO firmy marki biżuteryjnej ANIA KRUK. 

Ze światem biznesu zetknęła się, mając raptem 25 lat. To wtedy jej świat wywrócił się do góry nogami, a ona stanęła przed wyzwaniem założenia na nowo firmy rodzinnej i kontynuowania trwającej mniej więcej 200 lat tradycji projektowania i sprzedaży biżuterii. 

Z wykształcenia jest projektantką, dlatego wejście w obszary, m.in. zarządzania ludźmi, budowania struktury były dla niej czymś kompletnie nowym – fascynującym, ale jednocześnie bardzo stresującym. Sposób na to znalazła niemal intuicyjnie – po prostu w zdyscyplinowany sposób uczyła się, co robi do dziś. W każdej wolnej chwili, m.in. latając pomiędzy Polską a Hiszpanią, czyta książki biznesowe i testuje na żywym organizmie zdobytą wiedzę. Zderza ją z rzeczywistością i innymi punktami widzenia. Tym samym stara się zarażać swoich pracowników.

Jak wyglądały początki firmy ANIA KRUK? To przede wszystkim nerwy i ciągła walka polegająca na szukaniu rozwiązań, dzięki którym przychody będą rosły szybciej niż koszty. To również budowanie zespołu – krok po kroku – i szukanie ludzi, którzy zakochają się w idei i wizji przyszłości, a nie w tym, co raczkująca firma może zaoferować.

Jak udało się przebrnąć przez ten etap? Jak wyglądały kolejne? Czy przejście z małej firmy w sprawnie działające przedsiębiorstwo obarczone było wieloma wyzwaniami? Które z zakrętów pokonała bez problemów, a na których wpadła w poślizg lub wypadła z toru? 

Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź, oglądając wywiad z Anią Kruk, współzałożycielką i CEO firmy biżuteryjnej ANIA KRUK, który przeprowadził Radosław Śliwka.

Ponadto dowiesz się:

  • Jak przebijać sufity, gdy jest się pewnym tego, co chce się osiągnąć?
  • Jak pracować z ludźmi, by stworzyć zespół pełen zaufania i wyznający te same wartości?
  • Dlaczego różnorodność jest tak ważna i w jaki sposób przyczynia się do tworzenia innowacyjnych rozwiązań?
  • Jak zarządzać rozproszonym zespołem?
  • Czy można budować kulturę organizacyjną, wykorzystując do tego Instagrama?
  • Dlaczego procesy są niezbędne, a improwizacja musi mieć swoje granice?

Marka ANIA KRUK to – jak mówi sama współzałożycielka – firma rebeliancka kwestionująca status quo, otwarcie i odważnie komunikująca swoje wartości. Jednak szybki wzrost, szczególnie okresowy, wymaga odpowiedniej optymalizacji procesów i stworzenia struktury pozwalającej na myślenie długoterminowe. Obejrzyj nagranie, z którego dowiesz się, jak można to zrobić: Ania Kruk: jak miłość do biżuterii przerodziła się w biznes